dinsdag 12 juni 2012

Passion Food

nieuws foto

Kennen jullie Mascha nog? In 2010 deed zij mee aan MasterChef; ze behaalde de finale en werd 2e! Afgelopen zaterdag was de feestelijke opening van haar nieuwe kookstudio in Leiden en ik was erbij!


Passie voor eten is haar drijfveer. Mascha Smit besloot te stoppen met haar studie Geneeskunde en begon in oktober 2009 haar eigen cateringbedrijf Passion Food. Haar liefde en passie voor koken is sindsdien alleen maar groter geworden. Vorig jaar startte zij haar succesvolle huiskamerrestaurant en sinds kort heeft Mascha, zoals gezegd, haar eigen kookstudio waar je ook terecht kunt voor kookworkshops en kookcursussen.


Dat MasterChef heel belangrijk voor haar is geweest, blijkt wel uit het feit dat ex-jurylid Hans van Wolde Mascha´s kookstudio officieel opende. De Patron Cuisinier van 2-sterrenrestaurant Beluga − en fan van het 1e uur − reed speciaal voor de opening even op en neer vanuit Maastricht! En ook MasterChef kandidaten Joleen, Mireille en Annelou waren van de partij.

Van links naar rechts: vriend Julien, Mascha, Hans van Wolde
en MasterChef kandidaten Joleen, Annelou en Mireille


Heerlijke hapjes

Mascha, heel veel succes met je kookstudio en ik kom graag snel 'n x bij je eten!


Herenstraat 40
Leiden

2 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit. Ik krijg spontaan trek. Ondanks dat ik geen ster ben in de keuken (ahum..) vind ik kookprogramma's als MasterChef superleuk. Vooral de Australische editie vond ik cool! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat je hier bij was!

    BeantwoordenVerwijderen