vrijdag 24 februari 2012

And the Award goes to...

Deze week ontving ik een heuse award van Anne van Kookstel!


De Liebster Blog Award is in het leven geroepen om bloggers met minder dan 200 volgers onder de aandacht te brengen. Hoe leuk :-D Anne, ontzettend bedankt voor deze Award!

Ik wil zelf natuurlijk ook graag vijf bloggers in het zonnetje zetten, omdat ik hun inspirerende blogs met veel plezier lees!


And the Award goes to...

1. Caroline van Carolines Blog
Caroline bakt en maakt de heerlijkste dingen; regelmatig voeg ik weer een lekker recept dat zij heeft uitgeprobeerd aan mijn to-bake lijstje toe! Haar man Johan is verantwoordelijk voor de mooie foto's op haar blog.

2. Gem van Cupcake Crazy Gem
Gem is een leuke jonge meid uit Engeland met een heerlijk blog vol lekkere recepten! Ze is een ontzettend enthousiaste bakster en ze is misschien nog wel gekker op cupcakes dan ik ;-)

3. Nancy, beter bekend als Nenz
Nenz schrijft over dingen waar je blij van wordt: van felgekleurde armbandjes tot knalroze rozen, van Ryan Gosling tot Zooey Deschanel (love her!), van het bakken van cupcakes tot het eten van macarons (Ladurée please)!
   Het is een blog vol fun en humor en elke x als ik 'n nieuwe blogpost van haar lees, merk ik dat ik spontaan moet glimlachen :-D

4. Pieter van Hot Cuisine de Pierre
Pieter is een leuke jonge vent uit België die schrijft over zijn passie voor lekker eten en koken. Zo volgt hij een kookcursus bij Hotelschool Spermalie in Gent waar hij de mooiste gerechtjes maakt! Zeg nou zelf, zo'n man wil toch iedereen in de keuken ;-)

5. Roos van Influence
Roos is een lieve meid die schrijft over al de dingen in het leven die haar inspireren: van beauty tot boeken, van films tot lekker eten. Roos is één van de bloggers die me inspireerde (eindelijk eens) zelf een blog te beginnen!


Nu is de Liebster Blog Award bedoeld voor bloggers met minder dan 200 volgers, maar van Nenz weet ik het aantal volgers niet (staat niet op haar blog) en Gem heeft op dit moment zelfs 211 volgers, dus heb ik mezelf 'stiekem' een marge van 10% gegeven, omdat ik deze blogs nu eenmaal graag alle vijf wilde noemen!


Geniet van je weekend!




5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Kelly en ontzettend bedankt dat jij mij genoemd hebt.
    Fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Kelly, gefeliciteerd met jouw award en wat een ontzettende eer dat je mij deze award schenkt!!! Lieve woorden, ik word er helemaal stil van. Fijn weekend!!! Liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Caroline: you're welcome ;-)
    @Roos: thanks en zoals ik al schreef op je blog, je hebt 't verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you very much Kelly, that was very sweet of you to include me with your new rule of a 10% margin - I love it! haha, just getting around to blogging about it now!

    BeantwoordenVerwijderen